tiistai 25. marraskuuta 2008

Reipas poika

Böö, grr, terve lukijani!

Olen ollut melkoisen reipas tässä pari päivää. Olen ulkoillut ahkerasti ja olen ollut kahtena päivänä myös yksin kotona! Tänään minua kävi treffaamassa myös mukava Heidi-täti, jota olisin pusutellut loputtomasti. En vielä oikein osaa pusutella sievästi vaan mosautan suukkoni koko painollani päin näköä. Ai miten niin pusuni sattuvat joskus? Terkkuja Heidi-tädille. Oli kiva, kun kävit! 

Koululle lähtiessään mami antaa minulle talouspaperirullan, jossa on sisällä jauhelihaa, raejuustoa ja nappuloita. Namskis! Sitä minä jään sitten repimään mamin lähtiessä. Kahtena päivänä tämä on onnistunut hyvin ja olen ollut hiljaa ainakin ihmisteni tullessa kotiin. Ehkä tämä yksinolokin tästä lähtee sujumaan! 

Yksinoloa alkaa tulla koko ajan lisää, joten sitä täytyy myös harjoitella jatkuvasti. En oikein pidä yksinoloharjoituksista, sillä silloin jään yksin aitaukseeni vaikka minusta olisi hauskinta leikkiä ja touhuta ihmisteni kanssa. Lähtisin joka paikkaan heidän mukanaan! Aina ei pieni koira kuitenkaan pääse mukaan, joten minun täytyy oppia olemaan itseksenikin.

Oulun irski-ihmiset ilahduttivat kutsumalla meidät pipari-iltaan ja olemme totta kai menossa! Toivottavasti näkisin siellä myös pentukaverin tai -kavereita ja uudet ihmisystävätkään eivät olisi pahitteeksi. Josko täällä Oulussa olisi joku toinenkin irskipentu minulle leikkikaveriksi?

Tarvitsisin koirakavereita ja olenkin menossa rokotuksille eläinlääkäriasema Akuuttiin, jossa rokotetut pennut saavat osallistua pentukurssille. Jännittävää, eikös vain! Siellä pääsen näkemään ainakin toisia pentuja ja leikkimään niiden kanssa.

Viikonloppuna lähden tutustumaan kettuterrieri Lissuun ja bordercollie Heroldiin ja toivon tulevani toimeen molempien kanssa. Kerron teille myöhemmin, miten tapaamiset menivät. Kuulin myös, että saatan viikonloppuna törmätä kissoihinkin. Hui!

Olisiko teillä lukijoilla juttutoiveita tai kommentteja blogistani? Mikäli juttuehdotuksia tulee, voimme hyvinkin toteuttaa ne ja otamme mielellämme vastaan myös rakentavaa kritiikkiä.


Pusutuksin,
Boris-ärrieri


Ei kommentteja: