keskiviikko 19. marraskuuta 2008

My crib and toys

Moi kaikki!

Tässä teille hieman kuvia aitauksestani ja leluistani (ja tietenkin myös minusta)... Toivottavasti pidätte niistä!

Tässä on aitaukseni. Huomatkaa Hurtta-merkkinen teddypetini, love it!
Tässä leikin leluillani. Grrr, ärrr, murrr!
Tässä olen juuri hyökkäämässä kameran kimppuun.
Tässä pureskelen tuttileluani. Olen varsinainen linssilude!


Yksi lempileluistani on ruskeavalkoinen pehmoterrieri, jonka minulle ystävällisesti lahjoitti kettuterrierineiti Lissu. Kiitos vaan Lissu-tädille lelusta, sillä minä todella pidän siitä ja siinä on hauska vinku sisällä! Kuvassa näkyy myös röhkivä possuni, joka on myös vallan mainio painikaveri. Tennispallo minulla on ollut aitauksessani alusta lähtien, mutta löysin sen kunnolla vasta eilen, kun iskä leikitti minua sillä. Minulla on myös monenlaisia puruleluja, naruluita (Ansku-kasvattajalta sain punavalkoisen pienen naruluun, thanks!) ja kongi. Kongista en vielä ole päässyt jyvälle, mutta ehkä senkin salat valkenevat piakkoin.

Kuulin, että pääsen huomenna tutustumaan Aussi-kissaan! Näin jo ensimmäisellä junamatkallani yhden kissan, mutta sitä katselin vaan kauempaa. Toivottavasti tulemme Aussin kanssa hyvin juttuun. 

Mami kertoi myös, että Stockmannin kiva myyjätäti oli kutsunut minut käymään lemmikkiosastolla, sillä tavaratalon koiravieraille tarjotaan kuulemma makupaloja! Tuleekohan minustakin yhtä aktiivinen Stockan kanta-asiakas kuin mamistakin? Valitettavasti ne eivät taida myöntää sieltä luottokorttia pienelle koiralle. Olisin voinut vinguttaa Mastercardia oikein olan takaa ja kasvattaa herkku- ja leluvarastojani.


Hännänheilutuksin,
Boris

Ei kommentteja: